sâmbătă, 16 mai 2015

Nu sunt în tămâie
Asezat pe altare ridicate,
Nici în fastul ceremoniilor.
Nu sunt nici în chipul cioplit,
Nici în cântarea unei voci melodioase.
Nu sunt legat de teorii,
Nici corupt de credințe.
Nu sunt deținut de robia religiilor,
Nici în agonia pioasa a preoțior.
Nu sunt prins in filozofii,
Nu sunt prins în puterea sectelor lor.
Nu sunt nici mic, nici mare,
Sunt credincios și cel care se inchina.
Sunt liber.
Cântecul meu este cântecul râului
Chemat de mările deschise,
Hoinărind, hoinarind,
Sunt viata.
Nu am nici un nume,
Sunt la fel ca briza proaspătă al muntelui.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Ce a mai frumoasa poiezie pe care am citito vreodata!!!In ia gasim esenta vietii!

Marian

Unknown spunea...

Ce a mai frumoasa poiezie pe care am citito vreodata!!!In ia gasim esenta vietii!

Marian

DR. DAWN spunea...

Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
* Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
* Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
WhatsApp: +2348032246310

Trimiteți un comentariu